Četrti dan zimske šole v naravi

Počasi gremo proti koncu zimske šole v naravi, zato se še zadnjič oglašamo preko zapisov otrok in slikovnega gradiva tule ->SLIKE.Zbudili smo se ob 7:15. Nato smo imeli zajtrk, bil je okusen. Nato smo odšli na smuči. Na smučeh smo počeli veliko zanimivih stvari. Po smučanju smo se odpravili na kosilo. Po kosilu smo se odpravili v sobe, tam smo se pripravili na popoldanske dejavnosti. Bile so tri, bazen, pohod in likovne delavnice. Mi smo tokrat odšli na pohod. Ogledali smo si Kekčev spomenik, park Miru in alpsko vas. Ko smo se vrnili v hotel smo šli po sobah. Šli smo na večerjo. Po večerji smo odšli na zaključno prireditev. Tam smo imeli nastop in ples. Odšli smo nazaj v sobe in v posteljo.

Matic Šušteršič

Vstali smo ob 7:00. Ob 8:00 smo imeli zajtrk. Malo pred 9:00 smo šli smučat. Kosilo smo imeli ob 13:30. Plavat smo šli ob 14:30. Večerjo smo imeli ob 19:00. Zaključni večer smo imeli ob 20:00. Spat smo šli ob 22:00.

Jakob B., Aljaž J., Blaž P. in Nik N.

Zbudili smo se ob 7:30. Preoblekli smo se in odšli na zajtrk. Nato smo se oblekli v smučarsko opremo in odšli smučati oz. bordati. Po smučanju smo odšli na kosilo. Zatem smo se razdelili v skupine. Nekateri so odšli plavat, drugi na ogled Kranjske Gore in tretji izdelovat razglednice.

Naja V. in Alina V.

Prišel je četrtek. Učiteljice so nas spet prišle zbuditi. Preoblekli smo se in odšli na zajtrk. Po zajtrku smo odšli na smučišče. Smučali smo 4 ure. Nato smo imeli kosilo in po njem počitek. Po počitku pa smo odšli na razne dejavnosti. Po dejavnostih smo odšli v sobe in se pripravljali na zaključni večer. Potem smo odšli na večerjo. Po večerji pa na zaključni večer in nato spat.

Manca D., Sara K. in Marija L.R.

V četrtek, ko smo se zbudili in pojedli zajtrk, smo se pripravili na smučanje. Ko smi končali s smučanjem, smo pojedli kosilo. Po njem smo imeli čas, da se pripravimo na ustvarjanje, plavanje in na sprehod po Kranjski Gori. Po dejavnostih smo imel prosti čas, v katerem smo se igrali igre in pripravljali na zaključni večer. Po večerji smo se pripravljali na spanje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja